"Сините" ще търсят спонсор и по подобие на Арсенал и неговия "Емирейтс", ще кръстят съоръжението си по вкуса на спонсора.

От Челси се надяват да се намери сериозен инвеститор, който да даде около 100 милиона паунда за името, колкото получиха и "топчиите" от авиационната компания "Емирейтс".

"Надяваме се да оповестим сделка със спонсор за името на "Стамфорд Бридж" в следващите шест до осем месеца. Това ще е голяма крачка напред за нас, тъй като трябва да подобрим финансовите си приходи. Ние надраснахме нащия стадион и правим всичко по силите си да увеличим капацитета му. Имаме нужда от 60-65-хиляден стадион. Сега имаме осмия по големина стадион в Англия и 61-и в европейската класация. В същото време предлагаме най-добрата програма за корпоративни клиенти и 30 хиляди сезонни билета. Но в същото време стадионът ни е малко по-голям от 40 хиляди, а в мачовете от Шампионската лига е 38-хиляден. Трябва да намерим решение на този проблем", коментира изпълнителният директор на Челси Рон Гулрей, цитиран от Novsport.