Преди официалната церемония, W09 EQ Power+ направи своя дебют на британската писта "Силвърстоун", на която преди дни Даниел Рикардо удари новия RB14.
Честта да се качи първи в болида се падна на Валтери Ботас, а след това щафетата пое четирикратният световен шампион Люис Хамилтън.
Ecco la Stella filante W09 È la Mercedes di Hamilton https://t.co/DOAz2PqqLc #motori #formula1 pic.twitter.com/PUbmaoaRFz
— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 22 февруари 2018 г.
Шефът на отбора Тото Волф сподели:
"Не мога да назова конкретна промяна, но е видно колко по-тясна е задната част на автомобила. Ние не можем да копираме други коли и се опитваме да запазим своята философия".
Миналогодишният болид си спечели названието "примадона", задади някои затруднения с настройките, а Волф сподели, че тази година иска да вижда само позитивните страни на "примадоната" и болидът да притежава повече скорост.
Люис Хамилтън заяви, че W09 EQ Power+ е по-добър от миналогодишния автомобил във всеки един аспект:
"Отвътре автомобилът е много по-различен, изпипан, така че да се представя дори по-добре от миналогодишния. Инженерите свършиха феноменална работа - много съм горд и благодарен. Аз съм във форма и съм готов съм да печеля с него".
NEWS: A 1,500-strong team, ready to do battle once more! Lights out for the W09! 👉 https://t.co/SMJEoVnZOd #DrivenByEachOther pic.twitter.com/rbjwBNfznX
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 22 февруари 2018 г.