Отборът бе обсипан с критики след първото състезание за сезона - Гран при на Австралия.
 
В рамките на две обиколки и двата болида на отбора отпаднаха, защото гумите им не бяха добре поставени след спиране в бокса.
 
От всичко това се възползваха "Ферари" и Себастиан Фетел, германецът успя да заеме първата позиция именно заради колата за сигурност, която влезе след отпадането на Ромейн Грожан.
 
Близките отношения между "Хаас" и "Ферари" не са тайна за никого, а това породи много обвинения и конспиративни теории. От ФИА пък мигновено започнаха разследване.
 
"Хаас" купува всички компоненти, които правилата позволяват от "Ферари" - двигател, скоростна кутия, хидравлика, окачване и електроника.
 
За инженерите на тима остава само да конструират шасито на болида, но според конкурентите, те използват това на "Ферари" от сезон 2017 г., действие, което правилата забраняват. Според ФИА всеки тим трябва сам да разработи шасито и аеродинамиката на болида си.
 
Най-яростни в тези обвинения бяха един от най-опитните пилоти в надпреварата - Фернандо Алонсо и директорът на "Ред Бул" - Кристиан Хорнер.
 
Директорът на "Хаас" пък побърза да им отговори:
 
"Да, болидът доста прилича на миналогодишното ферари, но ако кажеш, че е същият означава, че си нискоинтелигентен или нищо не разбираш от коли.
 
На някои хора им се привиждат духове. Нормално е двата болида да имат прилика, все пак използваме все техни части, но не са еднакви.
 
Който има проблем с това нека заповяда, ще му помогна да напише официално възражение до ФИА, нека ни разследват.
 
Когато осъзнаваш своята некомпетентност, атаката е най-добрата защита, именно заради това ни обвиняват".