Световната купа по художествена гимнастика в "Арена Армеец" през последните три дни бе събитието на годината у нас в спорта. Като значимост, но и като зрелищност.

Успехите на българските грации - медалите на Катрин Тасева, среброто и златото на ансамбъла ни, бяха само една от страните. Шоуто омагьоса зрителите и с послание - а именно това за красотата в спорта.

Художествената гимнастика е един от спортовете у нас, в който в последните години не само успехите и медалите са награда, а и работата с многото деца, които прохождат в него. В залата през уикенда също имаше големи групи от най-малки, през тийнейджъри, както и семейства с деца.

Един от сподвижниците на това, което се случи в София в последните три дни, е именно компания, насочена към децата и родителите.

"Да осигурим всичко нужно за родителите и децата е мисията", превърнала се в мото на бранда Kidso - онлайн платформа за детски стоки. Той предлага всичко за детето на възраст до 14 г. с идеята да даде на родителите едно място, където могат да намерят всичко необходимо.

Фирмата подпомогна провеждането на Световната купа и аудиторията в залата видя нейните лога по време на ярките съчетания.

Красотата в спорта, идеята за бъдещето на децата и това да дадеш на тях и родителите необходимото само на един клик разстояние, са добре партниращи си каузи. Защото - какъв по-добър пример за хлапетата от спортните герои, а в случая Катрин Тасева, Невяна Владинова, Боряна Калейн и момичетата от ансамбъла влязоха идеално в тази роля с отличните си изпълнения и с постиженията си.

Продуктите на Kidso (до 14 г.) са с доказано качество на световни и български производители. В случая те се оказаха идеален партньор на гимнастичките ни, които определено са от най-висока световна класа.