Люис Хамилтън спечели вчерашното Гран При на Каталуния, а заради безпроблемния му и категоричен успех, акцентите след надпреварата бяха на съвсем друго място.

Стартът не бе сред най-вълнуващите за феновете, като може би двата най-коментирани момента след края му бяха разговори между пилот и механици, а не вълнуващи изпреварвания.

Герои във въпросните разгвори бяха Себастиан Фетел, Макс Верстапен и техните екипи.

Въпреки напрежението по време на състезанието обаче, всички страни споделиха, че проблеми няма, а това са напълно нормлани емоции.

По-звучният скандал бе между Себастиан Фетел и екипа му, като в разговора им на висок тон присъстваха и няколко псувни, които обаче организаторите на надпреварата цензурираха със звездички и заглушаване.

Причина за нервите на немския пилот бе сериозното неразбирателство относно стратегията.

26 обиколки преди края Фетел поиска от екипа си да завърши състезанието с гумите "софт", които в този момент бяха на болида му, а с тях той успя да спечели доста позиции.

Пилотът обаче получи отказа, а няколко обиколки по-късно механиците го попитаха същото нещо, дали иска да завърши състезанието с тези гуми.

Това изкара немеца извън нерви, като хората в гаража чуха доста цветущи неща. Освен, че те му предложиха идея, която самият той бе поискал малко по-рано, заради нерешителността на екипа, в тези няколко обиколки Фетел можеше да запази гумите си, вместо да натиска до краен предел с идеята, че ще минава през бокса.

Той все пак успя да завърши на седмо място, като спечели и вота на зрителите за "Пилот на деня". След надпреварата Фетел заяви, че това е нормално напрежение заради изненадващата промяна на стратегията в хода на състезанието.

Не е тайна обаче, че отношенията Фетел - "Ферари" са доста деликатни, а някои предположения сочат, че той може дори да не завърши настоящия сезон в Скудерията.

По-рано в състезанието напрежение имаше между Макс Верстапен и гаража на "Ред Бул".

Причината бе, че докато нидерландският пилот обясняваше на екипа си за проблем с гумите, те му говореха само и едиснтвено за темпото на Люис Хамилтън.

"Колко пъти да повтарям, тези гуми са мъртви. Защо просто не гледаме нашето състезание и да оставим Люис да си кара", изкреща Верстапен.

До края на състезанието всеки разговор между Верстапен и гаража бе доста нервен, но пък след това всичко се успокои.

Отборният директор Кристиан Хорнер заяви, че това е нещо нормално и се дължи на състезателния характер на Макс.

"Той следи и анализира ситуацията сякаш е излязъл в неделя да се вози със семейството, а не се движи с 250 км/ч.

Все пак, когато си в болида и се състезаваш е допустимо да реагираш така. Той не вижда цялата картина както нас зад мониторите. Иска да знае всичко, но няма как да му предоставим цялата информация за секунди.

Познавам състезателният му характер, той е истински боец, това е нормална реакция, няма никакъв проблем", сподели той.