Легендарният стадион на Барселона "Камп Ноу" ще бъде преименуван официално на "Спотифай Камп Ноу".

Барселона и шведската компания за стрийминг на музика "Spotify" са във финални преговори за голяма спонсорска сделка, която може да бъде обявена още тази седмица. Евентуалната сделка ще осигури сериозна финансова инжекция за каталунския клуб за следващите три сезона, като Барселона ще спечели 280 милиона евро от партньорството.

Логото на компанията ще изгрее върху екипите на мъжкия и женския отбор на Барселона. В сделката влиза и споразумение за преименуването на стадиона на легендарния испански тим.

Сделката на "каталунците" с основния си спонсор "Ракутен" приключва в края на този сезон и от японската компания няма да подновят договора за партньорство, което варира от 2017 година. Американската компания "Stanley Black & Decker" пък е основен спонсор на женския отбор на Барса от 2018 година насам.