В месеца на любовта, който е изпълнен и с множество спортни емоции, efbet подарява 28 тенис ракети на своите клиенти.
Като част от новата си кампания "До всеки истински играч, стои друг играч", една от най-успешните бетинг компании ще ви зарадва с 14 ракети за нея и 14 за него ще зарадва 28 щастливци, направили си нова регистрация.
Тенис ракетите от най-висок клас с марка HEAD, се раздават не само по случай празника на влюбените, но и започващия днес турнир Australian Open. Откритото първенство на Австралия винаги носи незабравими емоции за феновете на спорта, тръпнещи в очакване за завръщането на тениса на най-високо ниво.
На месеците без тенис официално бе сложен край, а Григор Димитров, Рафел Надал, Новак Джокович и останалите звезди отново ще ни радват със своите магически изпълнения на корта.
В претиода на Australian Open - от 8-ми до 21-ви февруари, всеки регистрирал се в еfbet ще получи своя шанс за страхотна тенис награда, с която да може да подобрява уменията си в любимия спорт.
С промокод 0214 за дамска ракета и 1402 за мъжка ракета, всеки новорегистрирал се потребител автоматично участва в томболата, в която има шанс да спечели своята награда - тенис ракета HEAD.
Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра, а томболата ще се проведе на 25-ти февруари, като коментар под този пост!
Пълните условия на новата игра може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени щастливците, грабнали невероятните ракети. Имената на спечелилите също така може да видите и тук.
Международният бранд efbet съвсем наскоро отбеляза своята 30-годишнина, като можем да забележим присъствието на 30% повече бонус - релевантно с годините професионална практика на рожденика. През януари вече стартира мащабната кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.
Като генерален спонсор на родното футболно първенство‚ "efbet Лига" и редица други спортни федерации и имена, очаквано е операторът да избере български спортисти и звезди.
Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов, като основен лайт мотив на рекламата е "До всеки истински играч, стои друг играч".
Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции "Saatchi & Saatchi", а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството (и не само) са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията.
Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизвика 40-секундното видео.
"В материала има продуктово позициониране"
НАЙ
Преди 10 години Ливърпул направи паметно подхлъзване. Сега историята се повтаря
Трус във Формула 1: Архитектът на шампионските болиди отива във „Ферари“
Наследникът на Клоп чака "зелена светлина" от клуба си, нещата с Ливърпул изглеждат сигурни
Световната №1 в тениса атакува остро WTA
Запорираха сметките на компанията на Пике като част от мащабния скандал с Рубиалес
Трус във Формула 1: Архитектът на шампионските болиди отива във „Ферари“
"Левски" е шампион на волейбол след 15 години пауза
Треньорът на "Левски" връща Андреев на вратата, призна интерес към стража на Локо (Пд)
Шампионът в НБА отново не пожали Лейкърс
Стартират независимо разследване около огромния допинг скандал в китайското плуване