В Германия стана ясно, че RB8 използва специфична карта на двигателя, която, въпреки че бе одобрена от местните стюарди, накара Международната федерация по автомобилизъм (ФИА) да затвори "вратичка" в техническите регулации.

Седмица по-късно в Унгария пък бяха повдигнати редица въпроси относно това дали тимът е използвал нелегална система за контрол на клиренса по време на състезанието в Канада.

"Мисля, че това взе да става изключително скучно на повечето хора", каза Уебър.

"Единственото, което можем да направим, е да продължим да минаваме през всяка следваща проверка... Постижимо е да произведеш болид, който да отговаря на регулациите, и ние направихме точно това."

"Знам, че и другите тимове са давали обяснения за детайли по болидите си, но директивите на ФИА не са предназначени да се спазват еднакво. Това, което сме направили ние, е изцяло съгласно правилата", допълни Уебър, цитиран от Гонг.