ФИА ще "отговаря за провеждането на търга" и Бърни Екълстоун ще "води търговските преговори с потенциални доставчици", но според германската преса големите отбори не са доволни от това развитие.

Причината е, че топ Ф1 екипи вече имат отделни договори с големи компании - Ферари с Shell, Рено с Total, Мерцедес с Petronas, Макларън с Mobil, припомня Formula1.com. И ако ФИА избере например Total за единствен доставчик, това би струвало на Ферари 25 милионна сделка с Shell, на Мерцедес 30 милиона евро с Petronas и т.н.

Миналата седмица ФИА обяви, че новото споразумение Конкорд вече е подписано и всички отбори имат договори с изпълнителния директор на Ф1 Екълстоун, но преди то да влезе в сила, отборите трябва да се решат въпроса с горивото, предаде ТопСпорт.