Въпреки това пилотът на "скудерията" Фернандо Алонсо е на мнение, че не системата за отделяне на газове е главният проблем пред инженерите на отбора.

С модификациите по задната част на болида доближиха автомобила повече до колите на останалите конкуренти. Част от отборите също подложиха на ревизия своите изпускателни системи, но Алонсо не смята, че промените са повлияли чак толкова на темпото му.

"По отношение на управлението няма никаква разлика между последните настройки и онези, с които карах във вторник", каза испанецът.

"Изпускателната система не е критична зона през тази година, това е видно от факта, че болиди с различни конфигурации спечелиха първите 4 състезания."

"Много съм доволен от 3-дневните тестове. Чувството, което изпитах, е позитивно. Направихме няколко дребни изменения в аеродинамиката, които въздействаха по начина, който очаквахме. Това са добри новини, които ми дават увереност както в краткосрочен, така и в дългосрочен план", добави Алонсо, цитиран от Гонг.