Първите информации за раздялата се появиха със свалянето на логото на американците от сайта на отбора и премахването му от листа с партньорите.

"Договорът между двете страни беше анулиран на 31 декември по взаимно съгласие", съобщи говорител на отбора пред "Ройтерс".

Според различни информации контрактът е бил за 7 млн. щатски долара на сезон, което е минимална сума спрямо целия бюджет на Уилямс.

През 2011 г. екипът записа най-слабия си сезон във Формула 1 като завърши на девета позиция при конструкторите с едва 5 точки от 19 старта.Източник на агенцията от отбора е потвърдил, че отношенията с AT&T са била прекратени заради незадоволителното представяне на бившите световни шампиони.

В момента те преговаряли с друга телекомуникационна компания, която да стане основен рекламодател на екипа.

Раздялата с AT&T е поредният удар по британците, които в края на 2010 г. загубиха подкрепата на двата си най-силни спонсора Philips и Royal Bank of Scotland (RBS).

За изминалия сезон тимът успя да компенсира с привличането на държавната компания "Петролеос де Венесуела" (PDVSA), която вкара венецуелския пилот Пастор Малдонадо в отбора.

През март Уилямс пусна част от акциите си на борсата във Франкфурт, а след това затегна отношенията си с Катар, където има технологичен център, напомня "Дневник".

Месец преди старта на първите предсезонни тестове във Формула 1, тимът все още не е обявил кой ще е съотборник на Малдонадо през 2012 г. В момента битката се води основно между досегашния титуляр Рубенс Барикело, вече бившият пилот на Форс Индия - Адриан Сутил и техните спонсори, предаде livesport.